dilluns, 2 de febrer del 2009

Saluete discipuli!


Les adreces que us poden servir per al treball del 2n trimestre són les següents:
www.xtec.net/~sgiralt
www.culturaclassica.com

Aquestes dues adreces ofereixen múltiples enllaços que us poden servir per al treball.

No dubteu a introduir comentaris si teniu algun dubte!