skip to main
|
skip to sidebar
divendres, 23 de gener del 2009
Temps i rellotge
No coneixeu Sanjosex? Aquest cantautor de la Bisbal té cançons que estan molt bé.
Aquesta cançó es titula "El camí"
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Pemberley
Dades personals
Rosa
Visualitza el meu perfil complet
Llibres preferits
David Copperfield
El aleph
El cel és blau, la terra blanca
El hacedor
El tallafoc
Emily Dickinson's poetry
La voz a ti debida
Persuasion
Pride & Prejudice
The catcher in the rye
Seguidors
Arxiu del blog
►
2011
(2)
►
de juny
(1)
►
de març
(1)
▼
2009
(5)
►
d’octubre
(2)
►
de febrer
(1)
▼
de gener
(2)
Temps i rellotge
Catul
►
2008
(10)
►
de desembre
(2)
►
de novembre
(8)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada