
El dia 24 de novembre es publicarà en castellà i català la traducció de la segona part de la trilogia Millennium de l'autor suec Stieg Larsson, " La noia que somiava un bidó de gasolina i un llumí". Els múltiples fans de Millennium 1 ja estem comptant els dies.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada